Bamboo tattoo

28 oktober 2018 - Lam Kaen, Thailand

En zo zitten we nu voor de 2e dag op rij vanaf 13 uur in de middag in de tattoo shop voor die "kleine" tattoo van Rene.

Gister om 12 uur de scooter ingeleverd en toen van 13 tot 20 uur hier gezeten, en vanmiddag weer tot nu aan toe. Vanmorgen na het ontbijt nog even gezwommen en daarna toch nog even bij de olifanten geweest om ze te voeren. Daarna even naar het strand om een ijsje te halen voordat het weer tijd was voor de tattoo shop.

Het is maar goed dat het vanaf de middag hier al vaak regent en ik tussen de buien door nog even wat andere dingen kan doen.

Morgenmiddag is het mijn beurt. Dus morgen ochtend ontbijten, koffers inpakken en weer naar de tattoo shop. Dan kunnen we nog even wat eten en op tijd naar bed om vervolgens om 4 uur op te staan. We worden om 5 uur opgehaald om naar het vliegveld te worden gebracht in Phuket.

Als alles goed gaat landen we dan dinsdag avond om 20 uur op Schiphol. ✈

Ps. Als iemand deze blog aan mam laat lezen, feliciteer haar dan morgen even van ons🎁😗

1. Grietje nicolai:
    28 oktober 2018
    Lieve mensen wij gaan vanmiddag nog naar mam. En wat laat jij zetten. Een Olifant. Wat gaat de tijd snel nu al twee weken voorbij. Voor morgen een goede vlucht.en wij zien elkaar. Hoor nog wel jou verhalen. 😘