Phi phi island

25 oktober 2018 - Lam Kaen, Thailand

Voor de volgens zal ik beginnen met dinsdag, een dag die we in de buurt van het hotel hebben doorgebracht met het regelen van de excursie ed. Wel nog even weg geweest om te eten bij een restaurant met een geweldig mooi uitzicht over het water.

Woensdag zijn we eerst een eind aan het zoeken geweest en zo bij een bijzonder mooi koffiebarretje langsgekomen,  hier hebben we dan ook wel even zitten drinken. Daarna naar de Sai run waterval,  een mooie hoge waterval,  het was even een klim, maar dan had je ook wat. Daarna nog even wat drinken en homemade loempiatjes gegeten, en genoten van het gezelschap. Er liep een allerliefst jochie rond dat meteen naast Rene ging zitten. Mw vertelde dat zijn ouders gescheiden zijn en moeder is weggegaan dus nu zorgt zij voor het jochie.  Daarna al schuilend voor de regen een Ausie van 80 ontmoet, die oorspronkelijk uit Venlo komt. Deze meneer gaf ons een email adres voor als we naar Australië komen.

Vandaag zijn we om 7:30 vertrokken met een kamikaze chauffeur naar de haven van Phuket, om van daaruit per speedboot naar Phi phi te gaan. Ademloos gekeken naar de eilanden en al was de dag en de excursie niet volgens plan, we hebben genoten van de mooie onderwaterwereld daar.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Kathy:
    25 oktober 2018
    geweldig wat mooi dat is nog s wat anders dan kvm hahaha
    heel veel plezier en blijf genieten xxxx
  2. Grietje nicolai:
    26 oktober 2018
    Wat lees ik tussen de regels door. Is die aussie verantwoordelijk voor een volgende reis ;-) :-)) Ans en ik herkennen jullie ervaring van de mooie onderwater wereld en ook de tocht naar Kho Phi phi. Naar wat jullie schrijven maak ik op dat jullie het geweldig naar jullie zin hebben. Fijn hoor. Groetjes vanuit een herfstachtig Nederland.